Julius Biljettservice AB

Julius Biljettservice verksamhet är koncentrerad till södra Sverige med en årsomsättning på ungefär 65 miljoner kronor. Företaget ägs av Julius Fritid & Nöjen. För närvarande säljs biljetter till evenemang i Sverige och Danmark. Julius Biljettservice består idag av funktionerna kundservice (med callcenter, internetbokning och överdiskförsäljning via två försäljningsombud), administration samt systemutveckling.

Julius Biljettservice utvecklar och driver vårt egna försäljningssystem, JBS 5. I vårt system har vi samlat 40 år av erfarenhet om biljettförsäljning. Med egen systemutveckling och korta ledtider kan vi snabbt anpassa oss till marknadens nya krav och möjligheter. Detta gör att vi även har stor förmåga att möta upp arrangörernas behov.

Utöver vårt egenutvecklade biljettsystem så säljer vi biljetter genom två danska system:

  • Ticketmaster DK
  • Billetlugen

Callcenter
Vi jobbar ständigt med att ge dig som kund bästa service. Genom vårt callcenter ger vi våra kunder möjlighet till personlig service och vi sätter alltid kundens önskemål och behov i centrum.

Styrelsen
Julius Malmström
Emelie Löfmark

© Copyright – Julius AB